Funderar på ny jacka!

Jahapp nu sitter man här och kollar på olika jackor som man bara VILL ha. Jag har ju redan 3 men...ja ibland så händer det att man inte har något som passar. Och med en fjärde jacka så har jag nog allt som passar.

Jag funderar på ett antal olika alternativ. En lila kort jacka skulle nog vart extremt snyggt. Helst med stora knappar eftersom jag tycker det ser så gulligt ut. Eller ett snyggt skärp i midjan. Oj oj oj, så många val, så lite pengar. Jag hittade vartfall dessa fina jackor via en länk på Sverige's Klädportal. Detta är en jättebra sida för att hitta massvis med klädhemsidor. Man kan nästan hitta ALLT här. Dock inte min blogg :(. Men men, det ska vi ha en ändring på hoppas jag! :D

Vartfall, foton på de jackor jag är intresserad av.


Lila är så vackert! Jag hoppas den blir nästa modefärg :D


Eller hur, man bara tänker "Vill ha, vill ha!" Den vänstra är lite längre än vad jag tänkt mig men den är ändå intressant eftersom den är så feminin. Jag är så svag för gulligt med rosetter och skärp och klänningar och sånt. Jag är en tjej och då ska jag visa det!

Den högra är lite mer i den stil jag tänkt mig. Kort och bekväm men ändå snygg. Perfekt för en heldag på stan om man har ett par snygga jeans och Converse och en snygg scarf till. Nu när det är vintertider så blir det perfekt!

Vad tror ni?



0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!