Grammisgalan 2010

Satt och kollade på Grammisgalan igår. Visst det var lite jobbigt att sitta med datorn istället för att kolla på TVn som vanligt men jag tyckte att det är bra att de har minskat ner Grammis. Blev så mycket mysigare och bättre än när de hade den i Globen.

Och jag blev så glad när både Jensen och Thåström vann priser. Jag satt och hejade på dem ju! Men jag blev INTE glad över att Mando Diao vann också...en grupp som suger mer finns nog inte. >.<

En sak märkte jag..det var mycket svart och paljetter i år. Sarah Dawn Finer var ett typexempel på det!





Agnes hade på sig rött och svart. En helsnygg kombo tycker jag. Även fast jag hade velat se något lite mer vågat...det är ju en gala trots allt!



Nog en av de mest udda outfits hade Rebecca Simonsson.





Elin Lanto hade en väldigt söt men ändå häftig outfit med fjädrar som tydligen hennes syster Ida har gjort. Jag tror hon har en framtid som designer. :)

Men det var så kul, årets Grammisgala. Jag tror också att svart är också i fortsättningen en modefärg...men kanske inte med rött. Lila istället? Det skulle vara så underbart.

(Ja jag lobbar för lila! Det är en sån vacker färg!)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!