Jag <3 fingerlösa vantar

Måste bara få skriva lite om detta underbara plagg. Detta är nog något av de snyggaste tiläggen till en outfit som existerar och den hjälper också till att hålla värmen i händerna om man som jag har väldigt kalla händer. Jag är den lyckliga ägaren till tre par.

Ett par tjocka härliga gråa som jag köpte på Glitter för en hundring




Dessa supersnygga svart/lila-randiga :D



Och ett par neongula/svarta som jag fick i julklapp i år. Fast har inte nån bild på dem än. Men det kommer nog ske snart...så fort jag fått tag på en kamera kommer massvis med bilder på mina kläder att poppa upp här!

Ett par som jag varit och kollat på länge är i spets. Jag tycker det finns något så väldigt feminint och vackert med spets, har spetskjolar, spetslinnen och allt. Handskar blir väl pricken över i? :P



Dessa kan man köpa på Shock för bara 69 kronor. Något som definitivt kommer att hamna i min garderob.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!