Sitter och suktar efter Sonia Rykiels kläder!

Oj oj oj! Jag är sjuk! Har också drabbats av Rykiel-febern som resten av Sverige. Som nog de flesta vet så har hon nu ju en kollektion med HM just nu och hon är hetare än någonsin. Alla ska ha ett Rykiel-plagg. Självklart så vill jag också ha, men får inte pengar förrens den nionde. Det är ju nackdelen med att vara student, man har inte alltid råd. :(

Men peppar peppar, om jag har tur så finns det kvar. Men än så länge så kan man sukta!

När jag kollade runt på hennes hemsida så hittade jag den har jättefina outfiten!




Tyvärr så verkar den inte vara en del av HM-kollektionen. Men eller hur den är så himla snygg! Och den ser bekväm ut också :)




Denna var jag också och kollade på. Är helsnygg. Tänk att ta på sig en sån mysig sak efter att ha tagit ett superskönt bad!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!