Tidig eftermiddag och jag är så trött

Usch jag har sovit jättedåligt i natt, har typ vaknat säkert 10 gånger under natten känns det som. Inte kul alls. Så nu sitter jag här och slöar bara, man orkar ju inte med något annat. Tror det är vintertrötthet för jag känner mig verkligen helt slut.

Känner inte egentligen för att skriva något här heller, men jag kan vartfall visa min utstyrsel för idag.



Linnet är från Vila. Trenchcoaten är min gamla svarta som jag köpte på Lindex. Jeansen är också från Vila. Skorna är från Skopunkten och väskan är nyinköpt på Indiska.

Ja, det var väl det. Nu ska jag gå och vila en stund. Skriver nog lite mer senare.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!