Vinterskönt i lila och svart :)

Har äntligen börjat förstå hur man gör snygga kollage. Jag är ju lite av en noob när det gäller datorsaker så är faktiskt väldigt stolt över vad jag har gjort. :)




Detta är min snygga vinteroutfit. Jag har äntligen fått tag på en lila jacka. Hittade den på Cubus för 299 kronor. Kjolen hittade jag på Vila för 299:-. Att sen lägga till ett par sköna leggings är bra nu när det är kallt ute. Och Converse är nästan ett måste för mig. Pricken över i blir en svart/vit palestinasjal och ett par neongula fingerlösa vantar.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!