Sjukdom suger

Jag gillar detta inte alls. Avskyr det rättare sagt, att gå omkring som en jäkla zombie eftersom jag inte får i mig någon mat. Eller rättare sagt, jag får inte behålla maten. Så nu sitter jag och dricker äcklig vätskeersättning, och hoppas på att magen kommer i balans igen. I början på en ny kurs är en dålig tid att bli sjuk, i början på en flytt likaledes, och samma sak med om man blir sjuk strax innan jul. Meh, så tråkigt detta.

Har i vart fall suttit och lekt med redigeringen lite. Fast jag normalt är emot det. Så här blev min senaste bild på en fågel efter redigering. Blev lite gulare än förut, men övning ger färdighet. :)

1 kommentarer:

Miss0 - svensk tjej i Oslo 15 december 2010 kl. 11:25  

sv; ja tävla på :) Kul att du uppskattar det!

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!