Sommarglädje

Ber om ursäkt att jag halshögg mig själv, men jag är absolut inte fin idag, då jag just varit sjuk. Lite fåfäng får man faktiskt vara! Då jag absolut inte gillar lättklädda saker, samt att jag fryser, så blev det rätt så påklätt idag. Klänning, sjal, fingerlösa vantar och strumpbyxor, allt i ungefär samma färgskala förutom sjalen. Ville gärna ha något som bröt av det hela och verkligen drog fokus på att det är sommar.

Fotografier som gav inspiration till min klädstil idag. Tänkte typ blått, vitt, blommigt, ljust och framför allt, glädje. Det som jag tänkte var att mina kläder skulle symbolisera hur vårens frusna jord äntligen får liv och glädje tillbaka. Därav de gråa inslagen i det, då marken och luften är rätt så grå på våren.


Bilder: Jag själv, Plaskande tjej , Hoppande tjej

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!