Hej!

Har inte skrivit så mycket här på sistone då jag bröt ut en del av min blogg och började skriva på engelska. Men tänker fortsätta med den här, men med mer inriktning på musik och böcker nu. Kommer upp nya fina bilder och videos imorgon från Munken in the Park!

Have not been writing her alot lately, as I did make a second blog and started to write on english. But I wanted to continue with this blog also, but with more focus on music and books. Coming up tomorrow is new fine photos and videos from Munken in the Park, the local festival.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!