Folk försöker norpa min lila mössa :O

Har haft folk hemma hela veckan, ja vi hade ju helkul hela tiden men i princip alla försöker norpa min lila mössa med stjärnor på. :O

Nu senast så var det min lillebror som tog mössan och gömde den under sina kläder...turligt nog hittade jag den igen...älskar mössan ju.

Och gången före det så var det min kompis som hälsade på.
Jag har också fått väldigt många kommentarer om att folk gillar den och att de tycker den är snygg.

Hmm, undrar om det är värt att starta massproduktion på mössan eftersom den tydligen är så himla populär? Tror inte att det går att få tag på längre eftersom det var ju ett par år sen jag köpte den.



Snygg är den vartfall. I <3 it!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!