Kom in på Miljövetenskap!!!

WII! Jag kom in på en av de utbildningar jag sökte, mitt andrahandsval blev jag antagen till! Ja!! Det känns så bra att veta. :) Så i slutet av nästa månad så börjar jag. Ser så fram emot det! Redan nu har jag fått en lista på skolböcker, ska snart kolla upp vad de kostar på Adlibris.


Min nya skola. Tänk, här ska jag gå i tre år!

Något annat jag ser fram emot också är att en mycket speciell person kommer för att besöka mig, också i slutet av nästa månad. Det är faktiskt viktigare, jag har saknat han så. Visst, lite underligt är det, att man kan börja gilla någon så mycket att när han inte är i närheten så känns allt...ja inte meningslöst, men inte heller fullständigt. Fel, är väl bästa ordet att beskriva det. Att det känns fel. Och det ska komma från mig, jag är ju en anti-känslor person. Men de är här för att stanna verkar det som, och faktiskt så ibland njuter jag av vara kär.

Men, nu har jag två bröder som tjatar på att åka och bada, så vi ses! Ha det bäst.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!