Snart Kalas


Ja, snart så ska jag på Kalasmottagningen i Linköping. Just nu så sitter jag på skolans bibliotek eftersom det är kallt ute (ja, jag fryser faktiskt!), och håller på med diverse olika skolarbeten.

Kalasmottagningen är Sveriges största mässa för Studenter, och jag kan ärligt säga att jag har aldrig varit på den tidigare. Det ska bli väldigt intressant att se. Det blir ju inte bara ett bra tillfälle att träffa olika företag, man får också träffa andra studenter, det är bara WII! Får bara hoppas jag inte stöttar på någon jag inte gillar.

På kvällen sen så är det konsert med Teddybears också. Har lyssnat lite på dem innan, och de är inte så pjåkiga, även fast de gör väldigt knäpp musik. Men men, då kan jag vartfall skryta med att jag lyssnat på dem. (Plus cirka 150 andra band/artister, alltifrån Fredrik Kempe till Veronica Maggio till Brolle Jr. Nej nej, jag skryter bara lite. :P)



Men jag tror att det ska bli kul. Och imorgon får man CSN. WOOHOO!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!