Bilder från Bytardagen

Ja, egentligen så ska jag betala räkningar just nu, men försöker dra ut på det hela, då det är skittråkigt. Jag kunde ha åkt till Estland med de pengarna! Här kommer lite blandade bilder från Bytardagen igår. Lite suddigt kanske, men av någon anledning så suger min kamera på långdistanser...bah.





Det var faktiskt lite kul, för man fick lämna alla saker mellan 17-19 och sen 2 minuter i sju så blev alla utschasade för att alla skulle ha lika stor rätt och chans att få byta...och folk verkligen sprang in och slet åt sig vad de hittade. Hehe, var rätt så kul att se. Själv traskade jag lugnt in och fick det jag ville ha. :) Mera bytardagar tack! Billigt och miljövänligt. :D

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggarkiv

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!