I LOVE CONVERSE!

Ja, jag har fått dille på dessa helt underbart bekväma skor men ack så har de varit alldeles för dyra. Fast mamma köpte ett par svarta till mig när jag började på Universitetet. Då hade jag gått och suktat efter dem i flera år. Det var en väldigt glad dag :D


Så här ser mina Converse ut:


Visst är de snygga?! Och så absolut bekväma också.

Men nu så kände jag att jag verkligen skulle behöva ett nytt par för att variera lite. För jag tycker verkligen att svart inte går ihop till alla färger. Och sen så har nästan ALLA svarta skor. Usch vad tråkigt egentligen.

Men då hittade jag en sida om billiga converse. Sidan verkar vara relativt ny men har bra kvalité på sina skor. Jag rekommenderar alla att kika in där!

Själv så sitter jag nu och funderar på vilken färg jag ska ha. Gröna kanske? :)



Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!