Tjuvstartade min blogg


Hallå Världen!

Oj, nu blev det ju en tjuvstart av min modeblogg. Skulle ju egentligen börja 1 januari men kunde inte låta bli att småpilla med den lite innan.

Men vad jag ser fram emot nästa år. Ny dag, nytt år, nytt deccienium, nya kläder, nytt hem, ny termin i skolan...ja såklart med så mycket nytt så passar det med en ny blogg. Hade tänkt nisha in mig på lite udda kläder, hemmagjorda kläder och couture. Alltså, helt enkelt Mode för Mod(e)iga.

Vartfall. Dags att prata lite kläder. Jag tycker verkligen att raggsockor är underskattade! Man kan hitta jättefina raggsockor på flera hemsidor. Och om man inte hittar något man gillar så kan man alltid fråga sin mormor/farmor att sticka några åt en? Jag tror nog varenda kotte har en mormor som stickar, och det bra med det är att man kan få dem precis som man vill. Värmer skönt gör det också såhär nu i vintertider!



Eller hur, visst ser det så mysigt ut, och man kan få dom hur snygga som helst!
Obs! Ej min bild!



Raggsockor med en väldigt hemmagjord känsla. Lite råa sådär och jättesköna. Säljs för 198 kronor www.hemskapat.se. För den som inte har en stickande mormor!





Dessa tunna raggsockor finns i flera färger och kostar mellan 95-115 kronorwww.angatorp.se
Ser ju nästan ut som vanliga också!


Så nu allihopa. Det är dags att värma våra stackars fötter!




0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!