Testade olika bloggdesigner.

Har nu gjort ett antal bloggdesigner som kanske kommer hamna här. Det är väldigt simpla bilder jag gjort men det visar min personlighet lite. Jag tycker den jag har nu...en massa cirklar är ytterst tråkig.



Anime inspirerat. Jag älskar verkligen anime men tyvärr så hittade jag inte någon bra bild på min favoritkaraktär Nuriko (från animen Fushigi Yuugi)



Lekte lite med ett rött tema...nja det känns inte riktigt som mig det här. Fast snyggt blev det :P



Lila stoft på vit bakgrund. Väldigt enkel att göra men jag tycker den känns bra. Stilren och simpel.



Samma som ovan, satte bara in ett pussmärke istället och flyttade lite på texten.

Hehe jag är verkligen uttråkad. Finns inget skoj att göra för att alla vänner är sjuka eller nåt sånt. Men men, då kan man ju alltid passa på att vara lite kreativ istället :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!