Lägenheten

Hej hopp allihopa!

Har ju inte skrivit på länge, varit väldigt upptagen eftersom jag har flyttat hemifrån för första gången! Oj vad jag är glad över det. Men det är väldigt tröttsamt att flytta och jag har verkligen jobbat hårt för att få lägenheten i ordning innan onsdag. För er som inte vet, så är det på onsdag jag sticker till London. :D

Men nu är min lägenhet i någorlunda ordning. Tänkte visa lite bilder härifrån. :)



Min soffa och bord. Som ni ser så är det skador på väggen men det ska spacklas och målas.



Min säng komplett med vovve! :D





Mitt fina svart/vita kök. Var för köket jag köpte det här stället.



Köksbordet, ärvt det men den är fortfarande supersnygg!




Jag gillar verkligen indianmotiv och drömfångare och allt. Är så vackert.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!