Tillbaka i Sverige med fruktansvärd mensvärk

Oj har ju inte skrivit här på jättelänge, men nu är jag tillbaka i kära gamla Sverige. Jag har varit i London i nästan en vecka's tid och sen så avlade jag snabba besök i Frankrike, Belgien, Tyskland och Danmark så jag har haft väldigt fullt upp.

Men jag kommer självklart skriva om min resa här i bloggen, men inte just nu.
Sitter och har fullt upp med att göra pannkakor eftersom jag har fått min mens....eller som jag kallar den, Den Röda Mardrömmen. För det är en mardröm. Man har ont i magen, man blöder som en gris, man är irriterad på allt och alla och man får inte ens bada. :( Usch och fy!

Enda bra med mens är att man får svulla äpplepajer, pannkakor och choklad hur mycket man vill. Och det gör jag gärna, finns ju inget annat kul men detta.



Vi ses senare allihopa, nu ska jag ha svullafest med mig själv!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!