Vinter > Sommaren

Jag älskar snöstormen som har varit :D Det var helmysigt att sitta hemma och se på all snö som föll. Men folk bara klagar på det och i tidningarna så var det fullt med folk som tyckte att snön kunde försvinna. Seriöst snön som är så underbart vacker. Istället för sommaren som bara är olidligt varm, man stinker svett hela tiden och man bränner sig hur lätt som helst i solen. Eller det gör vartfall jag.

På vintern så kan man åka pulka, skidor och skridskor, och man kan ha snöbollskrig och göra snölyktor, och en härlig vinterpromenad är uppfriskande, bara man är rätt klädd. Älskar vintern <3

Jag tog ett par bilder på snön här utanför. Sån här naturlig skönhet ser man sällan under sommarmånaderna.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!