Helgens kläder


Slappardagar, då tar man på sig typ det mest bekväma man äger. Då jag också gjorde väldigt mycket i helgen så var jag tvungen att tänka praktiskt, solhatt, jacka ifall det blir kallt och ryggsäck att ha saker i. Detta blev resultatet. :)


Bekväma lila fejkade Converse. Mina riktiga är sönder, tyvärr. Ska köpa nya när jag har råd! Strumpbyxorna gick sönder när jag gick, fastnade i nånting..tråkigt. :P


Min favoritväska. Den är lite ful, och jag har någon speciell förkärlek för fula saker. Någon måste ju tycka om de också. På väskan så har jag satt också en massa pins, de är alla minnen från saker jag har gjort. :)



Detalj på tröjan. Tycker det är svårt att kombinera denna tröja, men det funkade så här.



Detalj på jackan. Bara för att man är praktiskt klädd, så behöver det inte vara fult!



Och så utan min jeansjacka. :)

2 kommentarer:

Anonym 14 maj 2011 kl. 02:04  

Hihi our dog is the same way, and good luck with the wedding :D! It does get better ^^ (not that I would know that yet, but it always does get better with other stuff)

Madeleine 15 maj 2011 kl. 12:22  

:) Thanks...she is lovely, but a bit painful on the same time. Just as puppies shall be. And thanks, yes hopefully my wedding goes as I want it to go. :D I look forward to it!

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!