Ledsen

Min kära lilla vovve Ådi är just nu hos min mamma, då valpen Tequila plågar honom alldeles för mycket, så att han har magrat. Jag var förbi där idag, och mamma och jag pratade om att kanske sälja Tequila vidare...usch det är ett sånt himla jobbigt val, då jag hunnit bli fäst med henne. Vet ärligt talat inte vad jag ska göra, jag vill ju ha Ådi hos mig hela tiden, då han är min bästa vän i form av en hund. Tequila är i den åldern då ingen vill ha henne, och att lämna in henne till ett hundhem går helt emot vad jag känner för, platserna på ett hundhem behövs mycket bättre för andra hundar...nej usch, ett sådant här val vill jag inte göra, men jag är tvungen till det. Tyvärr.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!