Testar



Ful utstyrelse det här, men var bara tvungen att testa. Lager på lager med ränder (zebrarandigt, sicksackrandigt, lodrätt, vågrätt, osv) i olika färger. Jag fick faktiskt kommentaren att jag såg normal ut i det här...haha, hur ser jag ut annars då? :P Vartfall, jag ser den här utstyrelsen mera som inspiration för mig själv än något annat.



Linnet är ett av mina favoriter, dock svår att matcha till andra kläder. Kjolarna från HM (Zebrarandig + Gul) är också två stycken som ofta används, men har aldrig gjort det tillsammans innan. De högklackade skorna är det ena av mina två par högklackade. Ett par svarta, och ett par vita, inte behöver man väl mera? :P Och självklart så är jag tvungen att ha knästrumpor till, de har blivit lite av min grej faktiskt. :P



Detaljbild på lagren, obekvämt att ha på sig, och det ser bylsigt ut, men det finns ändå någon slags charm i det fula, ungefär som Axolotlen.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!