Jag blir så trött på myndigheter!


Som de flesta av er känner till, men som jag inte skrivit här förut, så ska jag ju gifta mig om en månad prick. Då Pojkvännen är engelsk så är detta inte det helt lättaste, men vi gick och fixade alla papper för hindersprövningen i mitten av april, eftersom vi tyckte det var gott om tid för det. Nu när jag gick dit och frågade varför vi inte fått något svar, så sa dem (Hör och häpna!) att de har tappat bort min och Pojkvännens hindersprövning. Alltså, hur kan man tappa bort en hinderprövning? Finns det något svart hål för hindersprövningar någonstans inne hos Skatteverket? Kanske en skattmas åt upp det?

Så de 8 veckorna som vi trodde var gott om tid raserades ner till 3 veckor full med stress. Vi gör just nu en ny hindersprövning, och de lovade att det skulle vara klart innan 1 juni. Vågar man lita på det?

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!