Datorn vill inte funka :(

Meh, min dator funkar inte, igår så var det åskväder och nu totalvägrar min dator att koppla upp sig till Internet. Just nu sitter jag och lånar en dator för att kunna göra vettiga saker, såsom skriva på bloggen. (JA, det är viktigt. :P)

Men men, inte sörja för det. Idag så hade jag faktiskt en helkul dag. Den började med glass vid floden, där jag och Dante satt och kollade på fiskarna (alltså, de människor som fiskar, inte fiskarna i vattnet), och bara njöt.

Sen så gick jag in på Myrornas och köpte ett nytt linné. Den jag hade på mig blev smutsig av glassen, tyvärr. Men helsnygg vartfall, i vit spets.

Sen efter det så såg jag Som Hund Och Katt i 3D. Helt underbart rolig, även fast det var svenskt tal. Småungarna som var på bion låg nästan på golvet när de skrattade. Dock tyckte Dante att den elaka katten var läskig, och jag kan förstå han, helt naken katt...hujja! :P

Tyvärr blir det inga bilder då jag inte sitter vid min dator...buää. :(

Men men, ska avnjuta fyrverkeri-SM nu. Man ser en del från fönstret. Wii!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!