Hem ljuva hem!

Wii, äntligen så har man kommit hem, helt otroligt, jag lyckades med konststycket att fyrdubbla (!!!!!) min packning när jag var borta. 3 påsar, 2 väskor plus en vovve. Det är ett under att jag fick hem allt, ett under och en helt klart jäkla envishet (tack för den!)....skulle nog förmodligen varit enklare om jag hade en bil och körkort...hmm kanske börjar snart bli dags att införskaffa sånt. Men det är väl säkert hutlöst dyrt, och jag är en stackars liten fattig student.

Just nu ligger vovven och sover, det var det första han gjorde när vi kom hem! Sprang till min säng i högsta fart och bredde ut sig. Helt otroligt att en liten tax kan fylla ut en 1,20 säng helt själv. Själv fick jag springa ut igen för jag var tvungen att köpa hem hundmat. Medans vissa latar sig så får andra springa. Hehe :P

Min lillebrors packe med reklam som jag ska dela ut. :P

När jag äntligen kom hem så kom de och lämnade min brorsas post, han är utdelare av reklam och sånt och eftersom han är borta denna helg som kommer så har jag, som den snälla syrra jag är, att fixa hans arbete. Hmm, jag skämmer tydligen bort alla idag.

Men vartfall, nu är jag hemma, har tagit ett skönt bad och just nu firar jag min hemkomst med ostkaka, citron och äppelté och bra musik i form av Gary Moore.

Ha det bäst alla! :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!