Rolig helg - Wii :P

Jaha, inte haft tid att skriva här på ett tag, jag har haft långväga besök så varit upptagen med att vara en god värd. Fick besök från Storbritannien, så man var ju tvungen att visa upp Sverige från dess bästa sida. Och jag tror faktiskt jag lyckades, eftersom kommentaren blev "Vilket vackert land...mycket grönt". :P Så nu är jag stolt åt Sveriges vägnar. Men vartfall, lite foton. :P

'
En bild jag tog i Norrköping medans jag väntade på att hans buss skulle komma. Jag var där en timme för tidigt så var tvungen att slå ihjäl tiden.


Vi var ute i skogen en del, och tog foton och sånt. Vi såg en älg också och min gäst fick smaka både lingon och blåbär.


I skogen :P

Han försökte också skapa ordning hemma hos mig...alltså han satt säkert en halvtimme och försökte få de här knivarna i perfekt ordning...som tur var fick jag honom att inte "ordna upp" bland mina skåp.

Vi två tillsammans. :D

Som ni förstår är det väldigt många bilder, detta är bara ett urval, men orka ladda upp alla. Men vi hade jättekul. :D

5 kommentarer:

Unknown 25 augusti 2010 kl. 08:11  

Hm... Har du sagt till Adam att du är "oredans drottning".. =P Tur att han ser att du behöver hjälp.. Shit jag gillar han ännu mer nu =D

Anonym 25 augusti 2010 kl. 10:09  

Actually, she does not need much help. She keeps a wery(!) clean home, so I do not mind so much. :D

-A

Anonym 25 augusti 2010 kl. 10:10  

Also, chaos queen, pfft I know that! :P

Michelin 30 augusti 2010 kl. 03:53  

Hamnade här via 100 kronors sidan men har inte en aning om hur det fungera, vet du?
Ha en fortsatt bra vecka.
Hälsningar Michelin

Madeleine 4 september 2010 kl. 13:14  

Jag har faktiskt ingen aning om hur det funkar. Den verkar vara rätt random.

Ha en bra vecka du med :)

MVH Daliana

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!