Vilken dag jag har haft

Seriöst...det har varit en sån tuff dag...på morgonen så hade jag nog den värsta smärtan tänkas kan, kunde knappt gå, och sen att gå ut med hunden...nej stackarn fick vänta ända tills elva innan värktabletterna satte in och jag kunde gå ut med han tillsammans med min lillebror. En strålande höstdag mötte oss ute, och min bror fick leka i parken medans jag satt på en bänk och bet ihop, vad gör man inte för familjen egentligen?

Sedan så tog jag med lillebror till Eskilstuna, där han mötte sin chockade storebror som just kommit hem från skolan med en kram , så att de kunde vara, jag kände att jag inte var någon kul storasyster direkt. Efter det var jag med Emelie en stund, även fast jag mest satt i soffan och gnällde på hur ont jag hade. :P Kan inte ha varit kul att lyssna på det.

Och nu sitter jag här...och gnäller lite mera, jag har ONT! Seriöst, döda mig. (Eller inte, gör nog ont det med!) Bara två saker har fått mig att glömma smärtan...ett supergulligt mess från min pojkvän och ett telefonsamtal där jag fick veta att familjen har blivit större. :D

Så även fast det har varit en dag i smärta, så har det funnits höjdpunkter också.
Nu ska jag ta och käka lite mer piller....eller inte. :P Vi får se om jag klarar mig utan.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!