Glad Påsk allihopa!



GLAD PÅSK ALLIHOPA! Hehe, tänkte roa er lite med hur jag ser ut som påskkärring.
Snyggt värre eller hur? :P

Jag har verkligen haft en bra påsk. Fick två påskägg och gav iväg 5-6 stycken själv till syskon och vänner. Idag så har jag också haft Påskmiddag för ett gäng personer. Har suttit och målat ägg, pyntat med fjädrar och kycklingar och lagat alla möjliga sorters maträtter sen igår. Dock så överlevde mitt pynt inte en längre stund, hade en liten Katastrof som kom och roa sig med fjädrarna.


Som tur var så attackerade han pyntet efter middagen. :P

Jag ägnade verkligen mycket tid åt själva middagen och hur bordet såg ut. Det ska ju vara lite högtidligt nu till påsk. Hittade ett par jättefina dekorationer, gröna kycklingar och rosa servetter med fjärilsmotiv. Blev jättetjusigt faktiskt, och alla gäster höll med. :D




Eller hur, visst var det supergulligt pynt? :D Lite annorlunda också, vem vill ha GULA kycklingar? :P



Och så här blev slutresultatet på middagsbordet. Jag gillar det faktiskt. :D Känns verkligen trevligt att sitta ner här. Och så här såg jag ut idag vid middagen. Tack till alla gäster för en trevlig dag. :D


0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!