Sett en ny film


Flickan från ovan! Alltså fy fan, det är skitbra, men så så hemsk. Såg den igår med en till. Men det började först vid halv sju och vi var där ett par timmar innan, så vi slog ihjäl tiden med att fika på Wayne's Coffee. De hade en kaka där som vi testade och gav betyget "GOD".



Superdupergott som ett småbarn skulle säga :P


Sen så strosa vi runt i kylan tills äntligen filmen började.
Handlingen i korta drag (vill inte berätta för mycket för de som inte sett den) är att en tjej, Susie, går hem från skolan en dag när hon blir mördad. Historien handlar om hur hon inte kan gå vidare till himmelen, men också om hur hennes familj försöker gå vidare med sina liv. Hennes mamma lämnar familjen och hennes pappa blir besatt av att hitta hennes mördare. Det är en historia som ibland är tragisk, ibland hemsk, men den visar ändå hur livet och allt går vidare i slutändan. Överlag, en väldigt vacker historia. Jag rekommenderar er alla att se den. :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!