Idiotiska politiker!


Läste just om det nya beslutet om vargjakten på DN's hemsida. Att de ska fortsätta med den här helt hysteriska jakten på vårat mest utrotningshotade rovdjursart! Det gör mig bara så förgrymmad.
Jag har skrivit flera mejl till de ansvariga, försökt få upp folks ögon för denna meningslösa slakt som sker här i Sverige, skrivit på protestlistor och gjort allt jag kan för att försöka att inte få denna monstruösa händelse upprepad. Tyvärr så verkar jag och många med mig ha misslyckats med det. Men jag ger inte upp, det är ett år kvar tills datumet för nästa slakt är satt, låt oss alla göra våra röster höra under den här tiden!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!