Varit ute på dagsresa idag

Har inte kunnat skriva här på ett tag då det har varit något knas med min blogg. Aptråkigt tycker jag! Men nu funkar det :)

Idag så har jag varit ute och rest, vi tog bilen till min morbrors grav, eftersom det är årsdagen sen han dog. Jag har ju inte varit där sen begravningen så det var självklart jättejobbigt, men jag är glad att jag kunde klara av det. Att förlora nära, speciellt när de är unga, är något som suger hårt!

För att muntra upp mig själv så besökte vi efteråt en gammal ruin i närheten av Eskilstuna. Jag gillar ju historiska platser och denna var en väldigt vacker ruin tyckte jag. Ni kan ju kolla på bilderna jag tog och bedöma själva. :)



Visst är den vacker. Dock så var det ju molnigt när jag tog bilden, men tänk hur vackert det nog är på Sommaren? :)



Skylten som såg ut att vara lika gammal som ruinen informerade oss att den var cirka 800 år sen den byggdes.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!