Träffat vänner och shoppat!



Jag i väntan på tåget. La bara upp den här bilden för att visa min helsnygga scarf som jag köpte i London. :D

Har äntligen fått träffa vänner jag inte mött på ett par månader. Det känns nästan som år. Jag fixade hundvakt, köpte en tågbiljett och stack iväg, eftersom jag höll på att bli GALEN (eller, ja, mer galen än vad man redan är :P) på alla räkningar och köpa mat och städa och allt! Jag behöver få vara lite oansvarig och inte tänka på nåt då och då. Så det var helskönt att jag kunde få komma till min vän och snacka skit, lyssna på musik och käka pizza. Helt enkelt att bara hänga och vara sig själv.



Hos min väns ställe!

Nu när jag väntar på tåget hem så passade jag på och shoppade lite. Har ju fått ett presentkort på HM, och då passade jag på att köpa ett par gröna solglasögon, ett par banangula strumpbyxor och en grå-randig kjol. Men sen så orkade jag inte shoppa mera utan nu sitter jag och dricker té på ett av kaffehusen i stan. Men nu måste jag kila. Tåget går strax. Tjo! :D

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!