Nya inköp!


Några av mina nya inköp. Gillar blandningen av mörkt med färgglatt.


Eftersom bloggen har krånglat så har jag inte kunnat visa mina nya fina inköp, men nu äntligen så blir det av. :)



Nya snygga gula strumpbyxor. Jag tyckte att det skulle vara lite kul med något färgstarkt nu till våren. Passar också bra med vårblommorna i år. Eller vad tycker ni? HM Divided ifall ni undrar. :)






Jag köpte också gröna solglasögon. Visst, jag har redan 3 par innan, men de är allihopa så mörka, så jag ville ha något lite mer färgstarkt. Kommer från HM. :)



Sen så hittade jag den här snygga kjolen på HM. Har varit och kollat på den förut, men inte haft råd, men nu hittade jag den på rea. Yey, vad glad jag var då. :)

Sist men inte minst så hittade jag denna snygga gröna tröja. Jo, den fanns ju i flera färger, men tyckte grönt var snyggast. Köpt på New Yorker.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!