Barnvakt

Har just stigit upp och sitter just nu och äter frukost, te och gurksmörgåsar. I min mening så är det alldeles för tidigt att vara uppe, seriöst solen har knappt gått upp, men jag har ju fått besök av min yngsta lillebror som jag ska vara barnvakt åt idag.
Nu gäller det bara att hitta på nåt. Gå ut i lekparken funkar inte eftersom det regnar och han inte har regnkläder med sig. Sitta inne...ja om jag vill att han ska riva min lägenhet. Det är bevisat för länge sen att min bror är helt klart en utomhusmänniska, och vantrivs inne. Meh, vet inte vad jag ska göra. Försöker kanske trotsa regnet senare och tar en promenad.

Annars så älskar jag regn! Bästa vädret som finns, helt och hållet underbart. Regn gör mig verkligen glad...det känns som om allt blir nytt på nåt sätt, när det regnar. Älskar det!

Men nu är det dags att fortsätta med min frukost. Ha det bäst allihopa!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!