God morg...god eftermiddag världen!.

Frukost: En kopp grönt te. Ett glas juice. En skål yoghurt med osötad musli.
Vakenhet: Ungefär halvvaken.
Tankar om att gå och lägga sig igen: 17


Ups...jag har sovit väldigt länge idag. Vaknade upp vid ett, och sitter just nu och äter frukost i min helsnygga Ramones t-shirt. Men jag känner mig inte alls förbered för resten av dagen, vill helst bara gå och lägga mig igen och somna om. När jag tittar ut genom fönstret så ser vädret inte direkt inbjudande ut heller, stora vita moln svävar långsamt förbi, och man ser knappt den blåa himlen. Säkert finns det myggor ute också. Igår så fick jag kanske 15 myggbett, aj inte kul det! Men grönt är det, och varmt, så man kanske inte kan klaga helt och hållet. Nej, men jag tror nog att jag ska ta en dusch och sen kanske våga mig ut i världen. Kanske med kallt vatten och lite god frukt till.

Jag önskar vartfall er alla en underbar dag! :)


Dagens vårhimmel!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!