Förra veckan så var jag i London, och sen dess har jag...

...inte kunnat sova ordentligt. Usch vad tråkigt egentligen, kanske är typ någon form av omvänd förlängd jetlag, skulle nog vara rätt typiskt. :P Men det är vartfall därför jag inte hunnit skriva något, har ärligt talat knappt orka gå upp från sängen.

Men nu så tänkte jag berätta lite om min Londonresa. Jag åkte dit för att hälsa på min pojkvän/bästa vän som bor där (vilket påminner mig. Idag så är det 3 månader vi har varit tillsammans :D) och jag är verkligen glad att resan blev av. Det var ju lite oroligt där ett tag med Stora Stygga Vulkanen som ställde in en hel massa flyg. I normala fall så hade jag blivit skitglad, tänk ett vulkanutbrott(!!!!) men när man själv skulle resa så blev det lite (mycket) snopet. Men som tur var som kom jag iväg, och att jag skriver här bevisar att jag inte dog, varken dit eller på vägen hem. :)

Och ja väl där, vad gjorde jag då. Typ åkte tunnelbana :P Jag tycker faktiskt det är rätt kul, eftersom deras tunnelbana är fullproppad med "Förbjudet"-skyltar om alla möjliga saker. Det får mig alltid att garva. :P

Sen efter det kom jag hem till min pojkvän, jag pratade med hans mamma och åt middag och sånt, för att sen gå och sova. Jag kom ju dit på kvällen. På morgonen efter så gjorde vi inte så mycket, slöade mest och umgicks.

Men på dag tre så gick vi ut på Nallebjörnsjakt till en liten sak som inte är född än, men snart så. :) Dock så tog det lång tid, de flesta av nallarna vi hittade var steorotypa rosa/blå hemska saker, men tillslutet så hittade vi en Jättenalle med orange halsduk, hur gullig som helst. Tror h*n blir glad för den. Jag passade också på att köpa en plånbok till min bror. Det var väl typ det jag gjorde i London. Ja, förutom en jäkla massa hångel. :P

Ska visa lite bilder sen. :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!