Sjusovare = Jag!

Ojsan, jag har råkat sova 16 timmar i sträck. Tror ni jag var trött? :P Men förstår inte det riktigt, hur är det ens möjligt att sova så länge? Ett mysterium känns det som.

Men efter min långa sömnperiod så gick jag upp och gjorde lite nytta. Åt frukost såklart, limpsmörgåsar med ost och sen en kopp te till. Bästa starten på morg...eftermiddagen.
Sökte sedan jobb på Rädda Barnen och på Green Peace. Jag vill ju jobba under sommaren, men vill helst att det ska vara tillsammans med någon samhällsnytta, och då lät det bra att leta jobb där. Hoppas bara att jag får det nu, är verkligen något som jag vill ha.
Och nu så sitter jag utanför Biblioteket i Finspång och slappar med en bra bok och dajm med päronsmak (ny sort, rätt god faktiskt, men smakar nästan bara vanlig dajm) i det härliga solskenet. Dock så är ju solglasögon ett måste när man är ljuskänslig som jag.

Hoppas ni alla njuter lika mycket som jag. :D

Ha det bäst!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!