Idag till Eskilstuna!

Idag så kom mamma förbi...klockan åtta på morgonen!!! Vilken morgonmänniska. Man var ju inte ens vaken när hon stod där pigg och glad och plingade ihärdigt på dörren. Den dörren lät ju värre än 737 Boeing Plan som har bestämt sig för att starta från mitt huvud. Inte som det är möjligt i verkligheten, men ni fattar vad jag menar. I halvt zombietillstånd gick jag och öppnade för henne och sen satt jag och åt frukost medans vi pratade. Jag passade också på och ge henne Mors Dag presenter. En helsnygg orange blomma med orange kruka fick hon av mig. Av lillebror fick hon en penna med gravering.

Ska lämpa av min lillebror som varit på besök här hela veckan i Eskilstuna. Vi har haft jättekul, varit runt och flängt överallt, gått på bio, ätit god mat och myst. Som avslutning så gick vi och undersökte ett grottsystem här i närheten, lite halvläskigt så där, men kul var det. Kommer verkligen sakna han, men det ska bli skönt att livet går tillbaka till det normala.


Jag i grottan! :)

Men nu är det snart dags att åka. Ha det bäst alla! :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!