Detta är en skandal!!!!


Vårat kära gamla Sverige gick inte vidare!!! Usch på er Europa, detta var en låt som var fan så mycket bättre än skit som Grekland eller Armeniens helt klart sugiga bottennapp till låt. Ingen fel på de länderna, jag känner en från Armenien och det är säkert ett underbart land, men snälla nån, en rosa liten hes sak som inte ens kan sjunga skuttar omkring med en snäcka på scen. Hur löjligt är inte detta!!! Och det har varit likadant år efter år, Nej, skäms på er Armenier!

Och sen Grekland, alltså att ni inte kan skicka något annat än vitklädda man som hoppar omkring och skriker Opa! i tid och otid. Nej, ni var bra 2005, men nu vill vi se NYTT! Tack så mycket! Nej, jag har tröttnat på detta.

Men det fanns faktiskt ljuspunkter, såsom Ukraina. Helbra låt som faktiskt gick vidare till final. :) Hon ska jag rösta på vartfall, var så säkra! Andra bra låtar som faktiskt gick vidare är Danmark (OKI, heja Danmark!!) och tro det eller ej, Tyskland. Cypern var faktiskt inte heller så pjåkig, MEN det stank ung pojke leker med gitarren lång väg.

Men det ska ändå bli intressant att se vem som vinner i år. Vad tror ni? :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!