Folk ska kolla på lägenheten

Oj skit vad jag är nervös just nu! Folk ska komma och kolla på min lägenhet alldeles strax. Jag hoppas verkligen de tar den då jag INTE vill bo kvar här, fan jag vill ju kunna gå ut, inte sitta hemma i mitt fängelse. För er som inte känner till historien, det bor obehagligt folk i närheten, och det räcker för att jag ska flytta. Men håll tummarna för mig, för denna lägenhet ska bort.


Min fina fina lägenhet, som jag nu säljer. Förhoppningsvis!

En annan sak som hände idag, alltså jag blir så sur på mina klasskamrater, eftersom de blir irriterade på att jag inte är online på datorn på dagarna. Vad fan alltså? Jag är inte en person som sitter och tråkar mig vid facebook hela tiden, om de vill mig något, så får de fan messa istället. Hur svårt är det egentligen? Ett kort mess där man säger det man behöver, sen så kan jag ordna det. Jag har faktiskt satt upp regel för mig själv att inte ha på datorn dagtid då det är viktigt att inte bli för insnöad på en sak. Bah, säger jag bara. Jaja, får väl hoppas det blir bättre.

Men men, nu måste jag tillbaka till pluggande om alkalinitet och konduktivitet...hehe knappt man vet ens vad de orden betyder.
Tjo alla!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!