Intervju i skolan


Idag så reste jag och två klasskamrater ända till Linköping (resa på 4 timmar fram och tillbaka för mig, det ni!) för att intervjua en person på Länsstyrelsen om vatten och miljöhot. Det var faktiskt väldigt intressant att höra på när hon berättade om deras arbete, och det märktes att hon brann för ämnet. Men jag kände att jag själv var lite i obalans fortfarande, så jag var inte så pratsam, vilket jag nu i efterhand ångrar. Hade ju tonvis med frågor i mitt huvud men de ville inte komma ut. Vi fick också ett flertal broschyrer med information om vad de gör, så det kommer läsas senare.


Efteråt så gick jag och postade ett lila paket till England, fylld med vit choklad, samt köpte en present till mamma. Vi får hoppas hon blir glad för den :)
Men nu ska jag gå och göra lite te att ha när jag ser på Glee. Tjo alla!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!