Ledsen

Usch, jag mår verkligen skit i dag, fick ett utbrott i skolan eftersom jag är så himla trött på all skit jag fått ta för min kritik, och jag faktiskt mått dåligt över i flera dagar, jag tycker inte alls om att behandlas som om jag vare dum i huvudet bara för att jag har en åsikt. Det är ju det det känns som ju. :(

Men efter mitt utbrott så var alla i min basgrupp rätt sköra hela bunten, och då mådde jag bara sämre på grund av det. Usch, varför måste jag alltid vara den som mår dåligt över allt? Det är tur att jag har mina pojkar att prata med och kramas och att Nikki finns ett telefonsamtal bort. Jag är så glad att de försöker muntra upp mig, snällt av dem!

Just nu så har jag en och samma sång på hela tid, Illusion av VNV Nation.
Visar verkligen hur jag känner just nu. Men nu ska jag äta något, knappt fått i mig något på hela dagen, precis som vanligt när jag mår skit. Hoppas ni andra mår bättre idag.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!