Skriver, skriver och skriver

Börjar bli riktigt bra på det här nu, har äntligen fått någon form på mitt manusskrift. Över 350 texter nu, och det känns helbra! :D
Visst, jag missade Kulturnattens Poetry Slam för att mamma blev sjuk, vilket är synd då det hade gett mig publicitet, men om jag får ge ut min bok så blir det säkert kul. Visst, många läser nog inte poesi, men skitsamma, det är så jag skriver, och har alltid gjort. Och jag är bra (inget skryt, jag är bra :P)

Black and White
Days and Night
Hidden in the Cold Dead Shine
Darkness and Light
Seen in all it's Bright
They are together, in the Flight.


Enkelt rim jag gjorde i lekparken i måndags. :)

Idag så satt jag och två klasskamrater också i biblioteket och skrev lite mera, på det här med Alkalinitet och Konduktivitet, som jag klagade så mycket om igår. Men nu känns det enormt mycket bättre, måste bara räkna om en ekvation så att jag blir nöjd. Dock så kliar det i fingrarna att skriva ännu mera, jag får ju aldrig nog av det. Hehe, jag har fått tillbaka min glöd och det känns UNDERBART! :D

Så mycket roligt som händer, dock så finns det vissa smolk i bägaren. Min kära lilla bror gör dumheter och det blir man så ledsen av, och inte har jag kunnat prata med honom ännu. Just nu vill jag bara ge honom en stor bamsekram, för han är ju fortfarande så liten. Men förhoppningsvis mår han bättre snart.

Annat tråkigt som händer, tja fortfarande problem i skolan, men nu skiter jag i det. Tänker inte låta det påverka mig längre, eftersom jag helt klart är bättre än så.
Jag vägrar sänka mig till vissas låga nivå.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!