I Norrköping avnjöt jag årets första julmust!

Ha, hittade årets första julmust, visst, oktober är lite tidigt, men det är så underbart ändå. Självklart så köpte jag en, och delade med en vän, och sen messade jag en annan bekantskap som varit på mustjakt, och sa vart det fanns någonstans. Hon gick sedan och köpte hela 6 (!) stycken.



Förutom det, så har jag haft besök ända sedan i onsdags, vilket var har varit kul, och kommer fortsätta att vara det tills han åker hem. Idag, så visade jag han runt i Norrköping, och vart någonstans man kan köpa bäst te billigast. Självklart är det också gigantiska koppar, så det varar längre. :D
Jag köpte också en bok om klimat och vatten (med lite ekonomisk stöd), visst den är på engelska, men är bara nyttigt att läsa sånt.



En mindre rolig sak är att jag gjort illa foten, så nu sitter jag och knaprar piller när man kunde ha gjort annat. Bah. Ont gör det också. Och inte får man röra på sig heller då någon (inga namn nämnda :P) inte låter mig göra något. Hoppas inte läkaren kommer bli aktuell.

Men men, sånt är livet, gäller bara att bita ihop. Ha det bra!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!