Läser och tar det lugnt efter lång kväll igår

Jag kom hem vid 3! Skit, aldrig varit så sent hemma innan, men det var helkul att festa på Trappan. Speciellt utklädd i min djävulskostym. Men tråkigt nog så tog någon min svans, elakt! Nu måste jag till Stockholm igen för att köpa en ny på Buttericks. Fast det är en bra ursäkt att åka till Stockholm. :P

Men en sak som var skönt var att bussen gick mitt i natten. Jag gillar också att de har en buss som går så sent på natten, blir då nog lite enklare att vara med vänner i Norrköping. Var också skönt att få prata av sig med folk. :)



Men nu kära vänner ska jag gå och njuta av en nyinköpt bok, Fågelbovägen 32 av Sara Kadefors! Ha det så bra idag.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!