Jag är så trött

Så jag ska snart gå och sova...ska också upp sex på morgonen igen...mina lärare är duktiga på tortyr helt klart. Ska bara se klart Glee, avsnitt nummer 4.
Idag så la jag min lägenhet ut på annons också....skit, det är skrämmande, eftersom jag ändå lagt ner såpass mycket tid med min lägenhet, men kvar här kan jag tyvärr inte bo. Får väl flytta någon annanstans, kanske närmare skolan, eftersom jag nog är den mest morgontrötta människan någonsin. Avskyr morgnar.



Idag var inte en vidare kul dag heller, eftersom min lille vän åkte hem efter två veckor tillsammans...buäää! Fy fan för avsked faktiskt, och det är orättvist att bo så långt borta. Direkt när jag kom hem, så gick jag och satte mig i badet med opera på hög ljudnivå, vilket jag bara gör när jag är enormt deppig. Men vi åtminstone haft två enormt roliga veckor, och det bästa var nog när det snöade massvis här i Finspång. Det märks att jag bor på ett berg faktiskt, var jättemycket snö här, men ingen alls i Norrköping. Vi var ute och hade snöbollskrig. Bäst att passa på när man kan! :)

Annat vi gjorde, ja vi spelade schack, jag förlorade alla gångerna...haha :P
Gjorde eget bröd, lyssna på bra musik och sprang omkring på stan.
Och så drack vi te i massor. Tror vi gjorde slut på halva mitt telager.
Jätteroliga dagar faktiskt. Jag önskade de varade längre.

Men vartfall, nu ska jag gå göra mera te. Rooibos kryddat med afrikanska kryddor idag. :) Ses!

2 kommentarer:

L 26 oktober 2010 kl. 08:11  

We drew once, remember? We both lost almost all our pieces. :p

Madeleine 26 oktober 2010 kl. 12:39  

Right, I remember. Hehe, that was funny! :P

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!