En av mina dikter



Tänkte visa er lite av vad jag skrivit. Detta är MITT material och det får inte användas av någon annan utan min tillåtelse. Jag håller just nu på och gör iordning min diktsamling och det ska sen skickas in till ett förlag.

Rosor du gav

Rosor du gav
Vid vårat första möte
En tagg gick av
Blodet det flöt

Vi såg ner
På det röda mot snön
Ont det var
Men ändå så vackert

Röda rosor och rött blod
Vi såg upp och log
Det röda gav oss mod
Ingen av oss dog

Kommentera gärna och säg vad ni tycker :)

1 kommentarer:

Cleo 13 mars 2010 kl. 23:36  

Sockersöt =) Lägg inte ut med innan du gett ut det till förlaget..

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!