Har äntligen målat om mitt vardagsrum!

Ja! Äntligen så är de jättefula röda väggarna borta. De tre senaste dagarna så har jag målat som en galning för att få till det som jag vill ha det, ett rum med en modern vårkänsla i.

Jag målade väggarna grå, var tvungen att göra det två gånger för det röda lyste igenom men nu är det gjort. :) Sen var jag tvungen att låta det torka för att sen måla på gröna cirklar på en av väggarna. Och nu är det gjort. Det ser jättefint ut och jag stormtrivs verkligen. Rummet är ju inte klart än, är en del till som måste fixas men jag har helt klart kommit en bit på vägen. :)

Wii! :D

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!