Vad ska man välja?

Just nu så sitter jag och väljer en ny Univesitetsutbildning. Jag trivs ju verkligen inte i Uppsala, även fast det bara är en distansutbildning. Jag måste ju fortfarande åka dit ett antal gånger i Månaden, och när jag är där så får jag typ ångest för att jag inte trivs. Det är kallt och människor är väldigt ovänliga. Visserligen så är det ju en fin, historisk stad, och jag har tagit massvis med fina bilder på byggnaderna där. Men det hjälper ju inte om man vantrivs.





Skulle jättegärna vilja ha kommentarer om vad ni tycker om mina bilder. :) Har tagit alla själv. :D

Jag vet ju att jag vill fortsätta med de naturvetenskapliga ämnena och att jag inte vill bli civilingenjör. Kanske biolog är något för mig då? Eller kanske miljövetare...eller hålla på med växter, eller bli läkare...nej. är ju för många val här ju!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!