Haft besök i helgen

I helgen hade jag storfrämmande på min ära!
Både lillebror och min vän Emelie kom långt ifrån Eskilstuna för att hälsa på mig i den lilla lilla håla jag bor i. Tänk vad omtänksamt av dem. Jag fick äntligen ge Emelie hennes fina scarf som jag köpte åt henne i London och hon gav mig en fin tekopp som tidig födelsedagspresent. :) 7 dl får plats i den. Lagom storlek eller hur? :P
Lillebror gav mig 2 böcker, väldigt snällt och sött av honom. Bra till att utöka min samling av 800 böcker. (Och ja, jag har läst dem alla :D)
Mamma gav mig också en tidig födelsedagspresent, ett par jättefina tyger som jag ska sy gardiner av till vardagsrummet. :)

Vi besökte på lördagen Busfabriken i Linköping, och det var helkul att klätta omkring bland rutschkanorna tillsammans med de andra små barnen. Skitsamma om vi var 3 gånger så gamla, vi hade helt klart lika kul! Väl hemma så fortsatte det med Chokladpudding och bra musik. Egentligen hade vi tänkt gå ut, men vid 20 års ålder så är man gammal och trött och måste gå och lägga sig tidigt. :P

Idag så gjordes det inte så mycket mer än att gå upp, äta frukost och sen nörda spel. Jag och brorsan på datorerna och Emelie på hennes Nintendo. Emelie åkte hem vid lunch och lillebror och jag gick sen hem och vrålstäda och bakade bröd. Jag fick en liten husmors-knäpp kanske...haha.




Överlag en väldigt rolig helg :)

1 kommentarer:

Cleo 8 mars 2010 kl. 13:19  

wow du är sååå duktig.. Smitta gärna hitåt =P

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!